Chlorhexil EXTRA CHX 0,20%, Triclosan 0,1% + CPC 0,05% ústní voda 1,5l

Skladem

Chlorhexil je řada ústních vod s unikátní kombinací chlorhexidinu a léčivých bylinek

Chlorhexil Extra je antiseptická ústní voda, díky jedinečné kombinace tří antimikrobiálních látek (Chlorhexidin 0,20%, Triklosan 0,01% + CPC 0,05% a výtažku z heřmánku) poskytuje intenzivní antibakteriální ochranu s extra silným a dlouhodobým účinkem. Účinně bojuje proti plaku a zánětu dásní, má protizánětlivé a uklidňující účinky. Je vhodná v případech chirurgických zákroků nebo parodontální chirurgie a implantátů. Příjemná chuť díky obsahujícím bylinkám. Neobsahuje alkohol.

Aktivní látky: Chlorhexidine digluconate, Triclosan, Cetylpyridinium chloride, Xylitol, Chamomilla recutita, Bisabolol

Chlorhexidin působí proti tvorbě plaku, zabraňuje šíření bakterií, působí rychle a udržuje svou činnost 8-12 hodin

Triclosan ničí bakterie

CPC Cetylpyridiniumchloride je účinným řešením při odstraňování zubního plaku a prevenci gingivitidy

Použití: používejte před nebo po  ústní hygieně, ústa  vypláchněte 10ml. Po aplikaci se doporučuje nepít a nejíst alespoň 30 minut. Doba léčby 5-7 dní nebo dle doporučení vašeho zubního lékaře či hygienistky. Nepolykejte pouze k vnějšímu použití.

Upozornění: při používání ústních vod na bázi chlorhexidinu by se neměli používat zubní pasty obsahující laurylsulfát sodný (SLS). SLS deaktivuje významný depotní účinek chlorhexidinu. Pro dosažení ideálního požadovaného výsledku se doporučuje zubní pasta Chlorhexil-F.

Udržuje vaše dásně zdravé  Ústní hygiena je důležitou součástí každého dne.

Počet v balení: 1,5l (1500ml)