Chlorhexil-F CHX 0,1%, Fluorid 0,1% zubní pasta 100 ml

Skladem (> 5 ks)

Chlorhexil-F antibakteriální zubní pasta s unikátní kombinací chlorhexidinu a léčivých bylinek

Zubní pasta Chlorhexil-F  s obsahem chlorhexidinu 0,1% a Fluoridu 0,1% pro každodenní péči o zuby a dásně, účinně bojuje proti zápachu z úst, snižuje krvácení. Díky obsaženému Fluoridu 1000ppmF posiluje zubní sklovinu a bojuje proti vzniku zubního kazu. Bylinné výtažky chrání ústa před podrážděním a zánětem. Je vhodná při léčbě dásní a paradontózy a pro udržení výsledků po parodontální léčbě ( v případě parodontální léčby se doporučuje v kombinaci s ústní vodou  Chlorhexil CHX0,12% a Chlorhexil CHX 0,20%), při užívání homeopatik. Neobsahuje SLS ( Sodimlaurylsulfate) a jiné abrazivní látky. Příjemná chuť díky obsahujícím bylinkám.

Aktivní látky: Chlorhexidine digluconate, Olaflur, Sodium fluoride, Chamomilla recutita, Commiphora myrrha, Krameria triandra, Melia azadirachta, Potentilla erecta, Salvia officinalis

Chlorhexidin  působí proti tvorbě plaku, zabraňuje šíření bakterií, působí rychle a udržuje svou činnost 8-12 hodin

Šalvěj lékařská Salvia officinalis používá se k léčbě podráždění a drobných poranění ústní dutiny, snižuje krvácení a stahuje dásně

Myrhovník pravý Commiphora myrrha má silný stahující účinek, posiluje a stahuje dásně a je určen pro ošetření drobných poranění a podráždění sliznice

Krameria Krameria triandra má antimykotické a stahující účinky, používá se k léčbě podrážděné sliznice dutiny ústní, posiluje dásně a pomáhá udržovat čisté zuby

Mochna nátržník Potentilla erecta má stahující antibakteriální účinek, aktivuje ochranný mechanismus ústní dutiny, používá se k léčbě zánětu dásní a stomatitidy, při podráždění a zranění způsobených jinými zubními náhradami

Zederach indický - Neem Azadirachta indica má silné antibakteriální a protizánětlivé účinky, používá se k udržení zdravé ústní dutiny, zejména při zánětech dásní

Použití: používejte 2x denně po běžné ústní hygieně, ústa si vypláchněte 10ml ( 1 uzávěr ústní vody) po dobu 60 vteřin. Po aplikaci se doporučuje nepít a nejíst alespoň 30 minut. Doba léčby až 6 měsíců nebo dle doporučení vašeho zubního lékaře či hygienistky. Nepolykejte pouze k vnějšímu použití.

Upozornění: při používání ústních vod na bázi chlorhexidinu by se neměli používat zubní pasty obsahující laurylsulfát sodný (SLS). SLS deaktivuje významný depotní účinek chlorhexidinu. Pro dosažení ideálního požadovaného výsledku se doporučuje zubní pasta Chlorhexil-F.

Udržuje vaše dásně zdravé.  Ústní hygiena je důležitou součástí každého dne.