CURASEPT ADS PERIO ústní voda s 0,12% CHX, PVP-VA, HA 200 ml

Značka: Curasept
Skladem (> 5 ks)

CURASEPT ADS je profesionální řada ústních vod s chlorhexidinem, která obsahuje patentovaný, klinicky testovaný systém proti zabarvení zubů (ADS).

Ústní voda CURASEPT ADS PERIO se silným a intenzivním antibakteriální účinkem 0,12% chlorhexidinu a patentovaným systémem ADS® , který významně snižuje riziko zabarvení zubů a poruchy vnímání chuti způsobené užíváním chlorhexidinu, udržuje přirozenou bělost zubů. Redukuje bakterie v ústech a tvoří silnou ochranu proti tvorbě zubního plaku. Obsahuje také inovativní kopolymer PVP-VA a kyselinu hyaluronovou, kombinace těchto dvou látek tvoří na sliznici dásní ochranný film a pomáhá v průběhu regenerace tkání. Doporučuje se při léčbě paradentózy, zánětu dásní, před a po chirurgickém zákroku, pro kompletní desinfekci úst.

Chlorhexidin působí proti tvorbě plaku, zabraňuje šíření bakterií, působí rychle a udržuje svou činnost 8-12 hodin

ADS®systém ( Anti Discoloration System) narušuje dva hlavní mechanismy pigmentace a pomáhá snižovat jejich výskyt a rozsah

kopolymer PVP/VA a kyselinu HA společně vytvářejí ochranný film pokrývající sliznici a dásně, film podporuje regeneraci tkáně a pomáhá bojovat proti zánětu

Použití: používejte dvakrát denně po běžné ústní hygieně, ústa si vypláchněte 10ml ( 1 uzávěr ústní vody) po dobu 60 vteřin, pro zvýšení činnosti systému ADS® se doporučuje nekouřit a případně omezit příjem pigmentových potravin ( káva, čaj) hodinu po ošetření. Doba léčby může být 7-30 dní nebo dle doporučení vašeho zubního lékaře či hygienistky. Nepolykejte pouze k vnějšímu použití.

CE Zdravotnický prostředek

Upozornění: při používání ústních vod na bázi chlorhexidinu by se neměli používat zubní pasty obsahující laurylsulfát sodný (SLS). SLS deaktivuje významný depotní účinek chlorhexidinu.

Udržuje vaše dásně zdravéÚstní hygiena je důležitou součástí každého dne.