CURASEPT Primidenti-gel 20ml

135 Kč 111,57 Kč bez DPH 675 Kč / 100 ml
Skladem (> 5 ks)

GEL NA ROSTOUCÍ ZOUBKY

Přírodní gel na růst zoubků, který poskytuje velkou úlevu bez použití lokálních anestetik, cukru nebo alkoholu. 20ml tuba

GEL NA ROSTOUCÍ ZOUBKY

Způsob použití: Naneste tolik gelu, aby pokryl podrážděnou oblast a rozetřete jej suchými prsty nebo masážním kartáčkem.

Rychle ulevuje od bolesti dásní a podrážděných sliznic.

Urychluje proces hojení.

Zmírňuje otok podrážděných sliznic.

Indikován speciálně pro klasické příznaky růstu zubů jako jsou:

Oteklé dásně

Zánět dásní

Nadměrné slinění

Jedná se o zdravotnický prostředek CE třída I. Pečlivě si přečtěte pokyny pro použití a varování.

Léčebné výhody díky exkluzivní kombinaci přírodních složek.

MĚSÍČEK

Díky pryskyřicím vytváří tenkou vrstvu. Zmírňuje zánět díky zklidňujícímu zvlhčení a ochlazení. Podporuje hojení.

SLÉZ

Bohatý na rostlinný sliz, flavonoidy a antokyanosidy. Vytváří na zanícené oblasti bariéru, která chrání před bakteriemi a podrážděním.

Má analgetický, protizánětlivý a změkčující účinek.

KYSELINA HYALURONOVÁ

Vytváří na sliznicích tenkou ochrannou vrstvu a hydratuje její povrchové vrstvy. Podporuje hojení a regeneraci tkání a snižuje jejich bolestivost.

Zmírňuje bolestivé podněty.

Ústní hygiena je prvořadá od prořezání prvního zubu. Je třeba používat vhodné zubní pasty a zubní kartáčky.

Zejména ve věku od šesti měsíců do šesti let se musí provádět fluoridová profylaxe, a to používáním zubních past s obsahem nejméně jednoho tisíce dílů na jeden milion fluoridu (1000 ppm).

Odborníci doporučují čistit zuby nejméně dvakrát denně fluoridovou zubní pastou v množství o velikosti hrášku.

Po 6. roce věku dítěte doporučují italští zubní lékaři množství fluoridu nejméně 1000 ppm dvakrát denně v „běžné“ dávce zubní pasty.

Kategorie: Dětská péče
Počet v balení: 20 ml