Dárkové balení proti zánětu dásní

489 Kč 404,13 Kč bez DPH

Dárkové balení s řadou Chlorhexil, která obsahuje chlorhexidin a unikátní směs bylinek bojujících proti krvácení dásní

Dárkové balení obsahuje

Ústní vodu Chlorhexil 0,12 % 250ml  pro dlouhodobé užití s obsahem chlorhexidinu 0,12% a s bylinnými extrakty, která neutralizuje bakterie v ústech, účinně chrání před zubním kazem a plakem, stahuje a posiluje podrážděné nebo krvácející dásně.  Obsahuje speciální složku PVP, která zabraňuje zbarvení zubů a změnám způsobené chlorhexidinem během léčby.Chlorhexidin působí proti tvorbě plaku, zabraňuje šíření bakterií, působí rychle a udržuje svou činnost 8-12 hodin. Neobsahuje alkohol.
Příjemná chuť díky obsahujícím bylinkám

Heřmánek pravý má protizánětlivé a uklidňující účinky při zánětu dásní a podráždění ústní sliznice

Šalvěj lékařská se používá k léčbě podráždění a drobných poranění ústní dutiny, snižuje krvácení a stahuje dásně

Myrhovník pravý má silný stahující účinek, posiluje a stahuje dásně a je určen pro ošetření drobných poranění a podráždění sliznice

Krameria triandra má antimykotické a stahující účinky, používá se k léčbě podrážděné sliznice dutiny ústní, posiluje dásně a pomáhá udržovat čisté zuby

Mochna nátržník má stahující antibakteriální účinek, aktivuje ochranný mechanismus ústní dutiny, používá se k léčbě zánětu dásní a stomatitidy, při podráždění a zranění způsobených jinými zubními náhradami

Zederach indický má silné antibakteriální a protizánětlivé účinky, používá se k udržení zdravé ústní dutiny, zejména při zánětech dásní

Zubní pasta Chlorhexil-F 100ml  s obsahem chlorhexidinu 0,1% a Fluoridu 0,1% pro každodenní péči o zuby a dásně, účinně bojuje proti zápachu z úst, snižuje krvácení. Díky obsaženému Fluoridu 1000ppmF posiluje zubní sklovinu a bojuje proti vzniku zubního kazu. Bylinné výtažky, které jsou obsaženy jako u ústní vody Chlorhexil 0,12% chrání ústa před podrážděním a zánětem. Zubní pasta je vhodná při léčbě dásní a paradontózy a pro udržení výsledků po parodontální léčbě,nebo při užívání homeopatik. Neobsahuje SLS ( Sodimlaurylsulfate) a jiné abrazivní látky.

Chlorhexil gingival gel 5ml je zubní gel s obsahem 0,20% chlorhexidinu a léčivých bylinek pro kompletní ochranu ústní dutiny. Bojuje proti zubnímu plaku, poskytuje úlevu a ochranu při zánětu dásní či parodontóze, zabraňuje krvácení dásní, snižuje působení bakterií, které způsobují zubní kaz. Léčí drobné poranění, vředy a afty. Příjemná chuť díky obsahujícím bylinkám. Neobsahuje alkohol.

TELLO 1007 jednosvazkový zubní kartáček s ultra jemnými Nollex vlákny pro opravdu důkladné čištění jednotlivých zubů, pro dočišťování dásňového žlábku, čištění těžko přístupných míst v ústech či čištění míst nově se prořezávajících zubů.

TELLO 6240 Ultra Soft zubní kartáček, 6240 Nollex vláken o průměru 0,10 mm efektivně a zároveň šetrně odstraňují zubní plak. Má oválnou hlavu, kterou se jednoduše dostanete i do hůře přístupných míst. Je vhodný pro velmi citlivé zuby a dásně, šetrně čistí zuby a dásně bez podráždění.

TePe Extra Soft Mix startovací sada extra jemných mezizubních kartáčků vyvinutých pro dokonalé vyčištění mezizubních prostor. Je vhodný po chirurgických zákrocích a při bolestivých zánětech dásní.