Chlorhexil PerioFix 0,20% gel s kyselinou hyaluronovou 30 ml

174 Kč 143,80 Kč bez DPH

Chlorhexil gel s unikátní kombinací chlorhexidinu a léčivých bylinek

Chlorhexil PerioFix gel je zubní gel s obsahem 0,20% chlorhexidinu a léčivých bylinek pro kompletní ochranu dutiny ústní a poskytuje dlouhodobou úlevu. Složení je obohaceno o kyselinu hyaluronovou, která přirozeně uchovává vlhkost v dutině ústníBojuje proti zubnímu plaku, poskytuje úlevu a ochranu při zánětu dásní či parodontóze, zabraňuje krvácení dásní, snižuje působení bakterií, které způsobují zubní kaz. Léčí drobné poranění, vředy a afty. Příjemná chuť díky obsahujícím bylinkám. Neobsahuje alkohol.

Chlorhexidin působí proti tvorbě plaku, zabraňuje šíření bakterií, působí rychle a udržuje svou činnost 8-12 hodin

Kyselina hyaluronová Hyaluronic  acid  podporuje regeneraci a přirozenou vlhkost úst

Šalvěj lékařská Salvia officinalis používá se k léčbě podráždění a drobných poranění ústní dutiny, snižuje krvácení a stahuje dásně

Myrhovník pravý Commiphora myrrha má silný stahující účinek, posiluje a stahuje dásně a je určen pro ošetření drobných poranění a podráždění sliznice

Krameria Krameria triandra má antimykotické a stahující účinky, používá se k léčbě podrážděné sliznice dutiny ústní, posiluje dásně a pomáhá udržovat čisté zuby

Mochna nátržník Potentilla erecta má stahující antibakteriální účinek, aktivuje ochranný mechanismus ústní dutiny, používá se k léčbě zánětu dásní a stomatitidy, při podráždění a zranění způsobených jinými zubními náhradami

Zederach indický - Neem Azadirachta indica má silné antibakteriální a protizánětlivé účinky, používá se k udržení zdravé ústní dutiny, zejména při zánětech dásní

Složení: Aqua, Sorbitol, Xylitol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydroxyethylcellulose, Bisabolol, Potentilla Erecta Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Sodium Saccharin, Aroma , Cinnamal, Propylene Chycol, Sodium Hyaluronate, Chlorhexidine Digluconate, Citric Acid

Použití: aplikujte malé množství gelu 2-3x denně na postižená místa buď pomocí tuby, která má na konci dlouhé úzké hrdlo pro snadnou aplikaci, čistými suchými prsty, ultra jemným zubní kartáčkem nebo nanesením na mezizubní kartáček přímo do mezizubních prostor.  Po aplikaci se doporučuje nepít a nejíst alespoň 30 minut. Doba léčby 10-15 dní nebo dle doporučení vašeho zubního lékaře či hygienistky.

Uchovávejte mimo dosah dětí, zdrojů světla a tepla

Udržuje vaše dásně zdravéÚstní hygiena je důležitou součástí každého dne.

Kategorie: Gely